Bircicekannesiii merhaba benim bebegim 9 gün sonra 6 aylık olacak ve doğduğundan beri meme reddine musiat bir evlat herşeyi bahane edip red yapıyor 😂😂 emzirme danismanina vermedigim para kalmadi eds sistemi kaşık biberon yok zart yok zurtt… Herseyi kenara bırak redlerin çoğu red değil grev.. huzursuz oldugumzda sinirli gergin memedeki kas sisteminden algılayıp grev yapıyor. sakin kal ten temasını yap 3-4-5 ne kadar yaparsan o kadar iyi yüzü sana dönün iki memenin arasına birak bebeğini oda çıplak olsun sende kafanin arkasına iki yastık koy kendin biraz yüksekte dur sarki mi soylersn sohbet mi edersin sen karar ver beraber duşa girin. Çıplak yanına uzan iki bilemedin 3 Gune geliyor inan ki. Gün içinde her beslenmede teklif et almıyor mu kalk sakinlestir bidaha baktn artık katilmaya geçti karnını doyur mama mı veriyorsan mamani sağım yapiyorsan sütünü. Snra tekrar ten teması ama ne olursa olsun üzülme çoğu gecici durum inan bana biz her ay 1 hafta red grev Allah ne verdiyse yaşıyoruz 🥰