Geçen cuma başladı reddetmeye şimdi memeye kafası dönse ağlıyor uzaklaşıyor emzirme danışmanına sordum unutturma yöntemi yap dedi memeye gelince ağlamasının sebebi ısrar ettiğin için onu unuttur unutturma yöntemi yap 4 5 gün dedi ama dayanamıyorum tam tersi gün içinde teklif ediyorum bazen ama yine yok emzirme danışmanının dediği gibi yapsam ya tamamen unutursa diye kafamda deli sorular valla 😔