Balkizlarim manicurist hayatta hiç bir şeye umutsuz bakma canım rabbimin şifası sonsuz motivasyon hep yüksek olsun bol dua bol dua sadece ve motive ✨😍😍
manicurist Serapesen doğuştan baya senelerce çektim küçüklüğümden beri hep başım agrırdı doktorlara götürürdü babam ama hiç birşey bulamadılar psikolojik dediler hep sonradan hidrosefali olduğunu öğrendim nişanlanacağım dönemde gitmistim 😑
Esraburkay manicurist süper size bi doktor önericem kesinlikle gidin evraklarınızla gösterin başka şehirlerden geliyorlar ameliyat için kendisi sadece ameliyat yapıyor
Esraburkay manicurist murat velioğlu radyoloji uzmanı fahit sultan mehmet hastanesinde randevu alamıyosunuz hastaneye gidip asistanına adınızı yazdırıyosunuz doktor ameliyattan çıktımı sırayla alıyor
Esraburkay manicurist umuttepe devlet hastanesini biliyorum üniversitenin yanında zaten bende kocaeli üni mezunuyum
manicurist Esraburkay canım teşekkür ederim radyoloji uzmanı bana bakmıyor ama beyin cerrahisi bakıyor hastalığıma
manicurist Esraburkay Ben ücretli olan tarafa gidiyorum ameliyatımı yapıcak olan hocada ihsan anık öğretim üyesi kendisi
Esraburkay manicurist annemin beyninde kitle vardı götürdük bakıyor bi teyzeyle konuştuk onunda eşini ameliyat etmiş memnunlardı zamanınız varsa gidin derim
Luisluis İstanbul’da Erkan gürgen,fatih cesur ve Sait naderi var o hocalarla görüşmeni tavsiye ederim.cok geçmiş olsun eğer raporlarını Instagram’da atarsan Erkan gürgen ve fatih cesur hocalar Instagram’dan cevap veriyor görüşlerini al bence.
manicurist Luisluis erkan beye çok önceden yazmıştım bel fıtığına baktığını söyledi sadece fatih beye dün yazdım dedi ki ben olsam böyle bir hastayı ameliyat etmem emarım baktı en son çekindigim işte benim hastalığım böyle gel gitli biri ameliyat önerir digeri önermez arada kalıyorum ve Eylül de ameliyat günü verildi şimdi düşünüyorum olsam mı olmasam mı