manicurist öncelikle çok geçmiş olsun. Hiç korkma, eşim daha 1 ay önce omuriliğinden ameliyat oldu. Boyunun arkasından aşağıya dogru kestiler, kist vardı onu aldılar. Doktor sürekli yapılan operasyonlar bunlar korkulacak birşey yok dedi. Omurilik olunca çok endişelenmiştik biz. Ayrıca beyin ameliyatı olan çok hasta vardı, eşimin hastanede yattıgı 2 gün boyunca onları takip ettim hepsinin maşallahı vardı. Koridorda yürüyorlardı.
Doktoruna güven. Sakin ol. Eşimin beyaz önlük fobisi var. Bütün gün tansiyonu yüksek çıktı, o derece geriliyor. Sen dogum yapmış kadınsın, bunu mu atlatamayacaksın. 💪