manicurist yoğun bakım tamamen hastalığınız bağlı benim beynimde tümör vardı yoğun bakıma girdim ameliyattan çıkarılmaz baygın girmistimiki 3 defa girdim ilkinde baya kaldım ilk 4 günü yemek yemedim serumlarla vitamin verdiler ( Allah düşmanıma bile yasatmasin),2.de üç gün kaldım kaçmaya çalıştım çıkarttılar,3.yatisimda bir kaç saat kaldım çıkarttılar,ameliyat öncesi çok korkuyorum diye cesaret iğnesi istedim yaptılar sonra Leyla oluyorsun yuruyeyuruye giriyorsun ameliyata