Tazebabyy 25 kişilik doğum günün de Poğaça Cevizli börek Biber dolması Tuzlu kurabiye Starbuck kurabiye Rus salatası Doğum günü pastası vardı
Hellomoto Tazebabyy kimleri davet ettiniz acaba benim çocuklu çevrem yok aslında eltimin tek kızı var. Çocuksuz olurmu ki
Tazebabyy Hellomoto aile apartmanındayım Kayınvalidem kayınpeder 2 elti eşleri 2 şer de çocukları apartmanda zaten 12 kişiyiz Eşim amca yenge amca oğlu eşi çocukları çağırdı onlar 6 kişi Benim. Babamlar ve babannemlet Kayınvalidem de 2 yeğenini çağırdı gerek yoktu ama işte
Minikuzucuk Hellomoto bugün 1 yaş oldu canım kızım ❤️ Menümüz Yaprak sarma Mercimekli köfte Tuzlu kurabiye Tatlı kurabiye Tavuklu salata Topkek Birde yaş pastası işte fazla fazla yetti tabaklara sığmadı hatta
melekunal Hellomoto canım biz 20 kişiydik ben ailemden de yardım alarak Kısır Börek Poğaça Minik toplar Amerikan salatası Yaş pasta bunlar vardı çok fazla çeşite gerek yok zaten bu tarz yiyecekler yetiyorda artıyor bile saat 4-5 civarında yapmıştım hatta artan yiyecekler bile olmuştu😌 hayırlı sağlıklı ömrü olsun inşallah 🤲🏻
Linailkay Elifffinnn10 senin gibilere haddini bildirmem canım zaten. Ben senin gibilerden uzak dururum
Elifssu Hellomoto ♤3 Renkli Tarator ♤Sehriye Salatası ♤Pişmaniye Kurabiyesi ♤Muffin ♤Katmer ♤Poğaça ♤İçli Köfte ♤Kardan Adam ♤Kaplumbağa Kurabiye ♤Yaprak Sarması ♤Dereotlu Poğaça ♤Elmalı Kurabiye ♤Mercimek Köftesi ♤Simit Kurabiye ♤Tuzlu Çubuk Kurabiye ♤Yaş Pasta Aklıma gelenler bunlar 🌸
Sedagny Hellomoto Mercimek köftesi Yaprak sarma Kıymalı- patatesli börek Dereotlu poğaça Patlamış Mısır Çikolatalı toplar yapmıştım. 🥰
Dnzysm Hellomoto yaprak sarması Kuskus salatası Muffin(kekili ve uzumlu) Mercimek.koftesu Irmik topları Kandil simidi Börek Kurabiye
Oli Linailkay bağlaç olan “de” ayri yazilir 😬 şaka bir yana böğrek de yazabilirsiniz. Aslinda bu tür şivelerimiz bizim kültürel mirasimiz. Ben ic Anadoluyum ve kendi yöremin şivesini bi kalabalikta farketince mutlu oluyorum @Elifffinnn10 eminim bi egeli de bi Karadenizli de bunu böyle hissediyordur
Elifffinnn10 Oli bende iç anadoluluyum ama biz borege bogrek demeyiz. Benim burada güldüğüm şey de yazım yanlışı yapması değil borege bogrek demesiydi. Siz olayı yanlış anlamışsıniz
Oli Elifffinnn10 ben bazi yerlerin böreğe şiveli böğrek denildiğini soyledim. İc Anadolu da oyle söyleniyor demedim. İyi okuyalım lütfen 🙏🏻 ben ic Anadolu şivesi duyunca mutlu oluyorum dedim. Arti Eskişehirliler afyonlular genelde egeye dogru böğrek derler uzatarak. Çi böğrek gibi
Feyzosunannesi Hellomoto geçen sene 1 yaş doğum gününde ortalama 15 kişiydik, Sandviç poğaça, beynirli börek, yoğurtlu patates salatası, yaprak sarma, mantar kurabiye, tavuk salatası, magnolia ve pasta vardı menüde