Hellomoto ay en sevdiğim menü hazırlamak 🙏🏻 YouTube da Rumeysa mutfakta diye bi kanal var. Kadın cok güzel şeyler hazırlıyor üstelik pratik. Özel gün menüsü falan da var mutlaka izle fikir olur.
Ben böyle özel günlerde klasik tatları modernlestirmeyi ve minik porsiyonlarda sunmayı seviyorum. Mesela salata türlerini (kısır-patates salatası vs) pleksi kücük kaplarda sunmak cok şık oluyor.
Mesela minik kurabiyeler veya çikolatalı trüf yaptıysam minik cupcake kağıtlarında sunuyorum.
Börek yapacaksam minik muska şeklinde sarıyorum.
Pintereste finger food veya birthday snack yazınca da cok güzel şeyler çıkıyor:)
Mesela sosisli mini börekler harika oluyor aşırı kolay ve sunumu cok güzel. Sosisleri yufkalara Sarıyosun. Kürdan saplayıp birer cm kalınlığında kesip kızartıyorsun aşırı güzel ve şık oluyor. Ben yanına minik sosluklarda çeşitli soslar da koyuyorum.
Kakaolu kek muz ve eritilmiş çikolatayı karıştırıp yuvarlak şekil veriyorum Hindistan cevizine bulayıp mini cupcake kağıtlarında sunuyorum.
Dediğim gibi salataları ya minik kaselerde Ya da pleksi kaplarda sunuyorum.
Mesela marsmelov alıp tahta şişlere geçiriyorum. Eritilmiş çikolataya ardından fındık fıstığa batırıyorum. Dolapta biraz donuyor cok şık duruyor masada:)
Poğaça yapıyorsam genelde mini pizza tercih ediyorum.
Ben her şeyi mini yapıyorum sanırım 😀 cünkü israfa karşıyım. Yemeklerin Tabakta karışmalarını da sevmiyorum. Sunum da önemli…