Ndd_mhmt canım brnimki dogdu dogali boyle malesef. Yani huzurlu bi bebek degil. Sirti yere gelmiycek illa alip kucagimda gezdircem Sarilikli haliule bile uyutamadik ilk baslarda düsün yani. Burda okuyorum 10 saat uyku falan 4 aydir tek emmeye kalkip 10 saat uyudugunu bilmem. Eve kilitlendik. Gittigimiz yerden apar topar aglayarak dönüyoruz. Tokattan Batman a dugune gittik düsün kınayı zar zor atlattik dugun salonuna giremedik apar topar yola cikip geldik😒 yani anlatsam roman olur. Elhamdülillah hastane kosesinde falan degiliz cok şükür varligina. Rabbimden sadece sabrimi artirmasini diliyorum. Kendime bakamiyorum kilo aldim baya veremiyorum.