Canimincani hayir vermedim yaklasik iki bucuk ay surdu bu duzenin oturmasi, once direk odasini ayirdim 1 hafta cok tepki verdi sık sık uyandi pes etmedim sonra alisti 2 saatte 3 saatte bir kalkmaya basladi 6.ay dolunca ogunluk ek gidaya basladim gece beslemesini azalttim 2 saatte degilde 3 4 saatte 1 emzirdim arada uyandi yine 1 hafta zor gecti su verdim sakinlestirdim.uyuttum , sonra kendi kalkmamaya basladi🤷♀️. Gunduz de oglen uyumasi gerektigini ogrensin diye yanina yattim 2 saat hic kalkmadim uyandikca uyuttum oylelikle alisti yine 5.ayda yaptim simdi anliyor uyuyacagini koyuyorum opuyorum emziriyorum kalkiyorum 1 dk icinde kendi daliyor ama gece uykusuna gecirirken hala besiginde salliyorum