gizzzy35 Mizmizmyrtle Doktorum 6 aya kadar takip, sonrasında gerek oldukça geleceksiniz dedi. Sağlık ocağına gitmiyorum ben ☺️ Hastalık o bu mikrop yuvası gibi
Sontvbukucu Mizmizmyrtle ilk 6 ay her ay gittik. 6 aydan sonra doktorumuz 3 ayda bir gelin dedi. 9 da gittik simdi 12 de gidicez yakında.
minikkusuuummm- Mizmizmyrtle 1 yaşına kadar kısmetse her ay planlıyorum. 1 yaşından sonra 3 ayda bir götürürüm sanırım
Denizzz88 Mizmizmyrtle 12 ay her ay gittikten sonra doktorumuz 18.ayda bir dahaki kontrol dedi o zaman gidicez
gizzzy35 Melekasaf Hastane değil klinik :) Ve evet çok temiz. Sağlık ocağına herkes gidiyor ve bana göre bizim buradaki en azından mikrop yuvası.
Bilge_Alparslan Sedacyln aa teşekkür ederim canım agızdan damla ücretlimi peki saglıkocagına götürüyorum ben🥰
Poyrazin_annesii 6 aylık oldu oglum hıc doktor kontrolune gtmedık. Hep saglık ocagına gttık sadece bı defa kalca ultrasyonu cekılmek ıcın cocuk doktruna gtmştk . Smdı 6 aylık oldu oglum göz muanesı ıcın goturcem
Ozlemyldz06 Mizmizmyrtle özel aşılarini yaptircagimiz zaman gidiyoruz 6 aya kadar her ay gittik simdi whatsapptan bibsey oldugunda soruyiruz zaten doktorumuz herseye gelmeyin dedi hastalik olmadikca boy kilo zaten saglikocaginda olculuyo hasta olmadikca ve asilari olmadikca gitmiyoruz
BAL_EVLAT16 Balkizlarim 1 yaştan sonra hangi aylarda aşı var biz 1 yaş aşısını yaptırdık şuan 14 aylık bidahaki aşılar hangi aylar
MinikKoalam11 Mizmizmyrtle kızım şuan 9 aylık 9. Ayına kadar her ay kontrole gittik en son 9. Ayına girdiğinde gitmiştik doktorumuz 1 yaşında tekrar gelmemizi söyledi
Muru Mizmizmyrtle yok biz yaşından sonra 15 aylıkken gittik aşımızda var diye ama 3 ayda bir çağırıyor dr