Elisa34 bana da doktorum 1. Ay kontrolünde önemli bişey olmadıkça hastaneye gelme demişti buralar mikrop ve enfeksiyon yuvası bebeğinin bişeyi yokken bile burada hastalık kapar şahsi numarasını verdi bi sorun olunca yazıyorum aylık kontrol zamanı da yazıyorum gel veya bi problem yoksa gelme diyor özel hastane