Bizde doğduğu günden beri silikonun kullanıyoruz 28 gün olacak, ben onun yanında göğüs kalkanı kullandım hava aldığı ve temas etmediği için sıkıntı yaşamadım, ams göğüs kalkanı ile yaşamak zor olduğundan gümüş kapağa geçtim hala da silikon uçla emiyor geçti bütün ağrılar tavsiye ederim