smyra102030 Zamanla geçer mi bilmiyorum ben 15 gündür kullanıyorum, sağ göğüsüm pek acımaz ama sol taraf kopacak gibi . Hatta ilk emdiğinde kanadı kan topladı , o kurudu geçti hala acıyor. Yara olmaması için ve yaraları geçiren tavsiye edebileceğim krem garmastan pomat. Hala ilk emdiğinde acıyor ama kanamıyor en azından