En başta benim bebeğim de almadı ucu yoktu göğsümün silikon uçla emerken aynen dediğiniz gibi sızlıyordu gözümden yaşlar akıyordu çok zor emen bi bebek olduğu için de asla bırakamıyordum çekemiyodum mama da veriyordum biberon gibi olduğu için de silikonu çok sevmişti baya zorlaya zorlaya ucu çıkardım ama 2 buçuk aylık falandı yani biraz daha güçlenmişti emmesi silikon ucu takıyordum emerken birazcık da olsa çıkıyor ya göğüs ucu hemen silikonu çıkarıp kendi mememi veriyordum çok kavga ediyodu çok ağlıyordu bağırıyordu ama bi süre sonra alıştı ve bi gün silikon ucu taktığımda öğürerek çıkardı o günden beri uçsuz emiyo benim sütüm azaldı mı evet azaldı ama uçtan mı yoksa lohusa sendromundan mı bilemem kimseye bebeğimi vermek istemiyordum çok ağlıyodum kendi annem mama içirmek için alsa altını değiştirse bile. Aşırı gergindim başkası bakacak ben uyurken diye asla uyumuyordum falan bu tarz şeyler de etkilemiş olabilir çünkü uyku ve su aşırı önemli. Çok uzun anlattım ama ben de yaşadığım şeyleri yaşayanları görünce bi nebze de olsa fikir vermek istiyorum :) bebeklerimizle mutlu günler :)