Kuleda bizim 6 buçuk aylıkken kanda alerji testi bakıldı. Sonuçlar negatifti ek gıdaya da geçmiştik yavaş yavaş diyeti açtık. Direkt kızıma yedirdim ilk yumurta sarısı 3 gün. Sonra keçi sütünden yoğurt mayaladım onu denedik. En son inek sütü yoğurdu yaptım onda da tepki vermeyince zaten alerjisinin geçtiği tescillenmiş oldu. Doktorumuz pregomin devam dedi. Ben 8 aylık olunca doktoru dinlemedim hipp aldım. Ama almamam gerekiyomuş ilk gün 8 kez kaka yaptı sarı bi kaka oldu herşey değişti bi anda korktum doktoru aradım bağırsakları yorulur öyle dedi. Bu sefer de onun tadını sevdi pregomin içiremedim bidaha mecbur kullandım birkaç gün sonra bağırsakları alıştı. Ama doktor dedi ki pregomin as tam hidrolize mama yani alerjenlere dair hiçbir şey yok içinde. O yüzden bırakırken yarı hidrolize mamaya geçip sonra normal mamaya geçmek gerekiyormuş bağırsakları şoka uğratmamak adına. Biz bi anda geçmiş olduk sorun olmadı gerçi ama ilk 3 gün hem çok gazı oldu hem çok sık kaka yaptı beni de korkuttu