Emine003 Amin İnşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Alır alır benim kızım her doktora gittiğimizde böyle olmaz mama verceksin diyodu inat ediyodum. Verdim hepimiz rahatladık 😂 evet çok emziremedim içimde de kaldı aslında çünkü kızım emmeyi çok seviyodu ama diyet de öyle bi diyet ki sütüm su oldu resmen. İlk ay diyetsiz emzirmiştim bilmediğimiz için o ay 1 kilo almıştı diyete başladıktan sonra hiç o kadar alamadı mesela. Bide kusması da tuzu biberi olmuştu. Pregomin baya kilo aldırıyo. Kızım şuan 25 aylık kilosu boyu 50-75 persentilde gidiyo