Emine003 hiç endişe etmeyin. Yeter ki yesin bosverin kutunun üstünde yazanı.😊 benin ilk kızımda mamayla büyüdü şimdiki kızımda.bi sorun yaşamadım aç kalmasından iyidir.surekli veririm yani yeter ki doysun huzurlu olsun😊 çokta iyi kilo aliyor kızım.ve her içtiği mamayi kusan çocuktu yarısını kusardi oda 9ayda bitti