Asel4175 canım dünkü alerji postunda gördüm seni bebeğini de gördüm Rabbim şafi ismiyle şifalar nasip etsin inşallah 🤲
Canım benim bebeğimde alerji var mı yok mu o bile Çok belli değil bende bu cuma gidicem kontrole düz mamaya geçmek istediğimi söylicem benim oğlumda gözle görülen nerdeyse hiç bişey yok diyebilirim neye göre alerji dedi bilmiyorum mesela kilo alımı az bebeğimin ama çok kusan bi bebek belki de ondan az direk alerjiye yoramayiz sonra poposuna baktı küçücük bi kızarıklık vardı yani her bebekte olan minnacık bir kızarıklık öyle vücudunda kızarıklık döküntü vs hiç bişey yok ishali vardı mesela maflor damlayı kullanınca oda geçti çok şükür kakasinda kan da olmadı hiç sadece biraz mukus vardı dedim ya maflor damlayı kullanınca o felan da geçti bakalim canım cuma günü söylicem bende mamayı düz mamaya geccem inşallah emzirme konusuna gelirsek bazı nedenlerden dolayı ilaç kullanmam gerekti sağdim sağdim döktüm inşallah iki gün sonra ilaçlarım bitiyo dün ameliyata felan girdim öyle olunca inşallah 2 gün sonra geri sütümüde içmeye baslicak bakalım 🥰 inşallah güzel sonuçlar alırız da yavrum bu mamadan kurtulur gerçekten alerji maması o kadar iğrenç ki anlatamam