Benimde 23 gün oldu normal doğum yapalı hala geçmedi otururken kalkarken çok fazla ayakta durunca agri oluyor. Ve batma hissi var o bölgede bilmiyorum ne zaman geçecek. Normal doğum rahat oluyor dediler sonrası için ama hiçte öyle olmadı benim için maalesef