Valla ben 40 çıkana kadar mahvoldum önce stres den alerji oldum her yerim kabarıp şişti deli gibi kaşıntı tuttu , günlerce ishalim devam etti antibiyotik kullanmayinca geçmedi enfeksiyon vücudumu sarmaya başladı artit oldum yani felç gibi oturma kalkma yürüme gibi hiçbirseyi yapamadım eklem yerlerim hep şiş ve acı içindeydi o akıntı kötü koku bende de oldu o zamanlar hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama şu an 60 gün oldu doğum yapalı bir nebze daha iyiyim en azından dikiş vs acıma yok bahsettiğim şeyler de daha yeni geçti ama geçiyor normal doğum yaptım hemen ayağa kalktım ne güzel ne kolay diye düşünürken bir den başka şeylerle sinandim Rabbim yardımcı oldu çok şükür bunlar da geçti ama o dönem bebeğimi kucağıma ağlayarak ağlıyordum acidan aşırı zor günlerdi hiç unutmayacağım