Zulosumsal çok geçmiş olsun. Birebir yaşadım aynı şeyleri. Dikişlerin acısı 50.günden sonra geçmişti. Makat çatlağını aylarca çektim ve hayatımın en büyük acısıydı. Çok doğru beslenmeniz asla kabız ve ishal olmamanız gerekiyor. En az 3 lt su kesn içmelisiniz. Bol yeşillik, mevsim sebzesi ve çorbayla beslenin. Bunu bir süre devam ettirin. Bir de bekunis ilaç kullandım ben bir süre dışkı yumuşatıcı. Bunları yaparak kurtuldum çok şükür.