Seymanur9 yamantosunannesi hı anladım ☺️Ben attıgım fotolardandışarda olanı izmirde yaptırmıştım ama gel al değil normal organizasyon , siz nerdesiniz izmirde
Deletedmom_73 avokadosever Ben evde yaptım malzemeleri kendim aldım ki almadigim da vardı daha uyguna geldi masa siz de varsa eğer süs alıp susleyebilirsiniz bence parti yerlerinde satılıyor.
avokadosever Deletedmom_73 masa sunumluk herşey var tek sıkıntım uğraşabilir miyim ama yapan anneler varmış. Sizin foto var mı?
Nrkzy sadeturkvatandasi teşekkür ederim zevkinizi çok beğendim benim oğlum 2 yaşına girecek sizce konsept olarak inşaat teması mı renkli arabalar mı yoksa safari mi olsa fikrinizi alabilir miyim çok kararsızım 😂
sadeturkvatandasi avokadosever 6500 tl dedi bayağı pazarlık yaptım birde bizim burda oturuyormuş cupcakeleri popcakeleri çıkarttırdım 4500 tlye anlaştık
sadeturkvatandasi Nrkzy bence safari çok şık duruyor arabalar ve inşaat daha cinsiyetçi bide genelde kaba yapıyorlar o iki konsepti ben oğlum olsaydı safari yapardım kesin😅
Seymanur9 avokadosever evdeki 1 yaş doğumgünü onu kendim yaptım . İki yaş doğumgünü dışarda olan organizasyon
Deletedmom_73 avokadosever Maalesef yok ben çok sade yaptım süs yapmadım fazla ama bence yorucu olur hazirlamak organizasyon daha iyi 😊