Seymanur9 avokadosever evet trendyoldan almıştım macaron balon diye . Birde evde kendiniz yapacaksanız dijital magnet sayfasını tavsiye ederim herşey var orda
sadeturkvatandasi Nrkzy bence safari çok şık duruyor arabalar ve inşaat daha cinsiyetçi bide genelde kaba yapıyorlar o iki konsepti ben oğlum olsaydı safari yapardım kesin😅
urazinannesiii avokadosever 2 Eylül de oğlumun 2.yaş günü var. Kral şakir konsept ayarladık. 30 tane kral şakirli balon 1 tane folyo kral şakir karikatürü 1 tane masa örtüsü flama ve iyi ki doğdun yazısı 185 TL mal oldu. Pastayıda evde yapacaz🤷♀️😀
Deletedmom_73 avokadosever Maalesef yok ben çok sade yaptım süs yapmadım fazla ama bence yorucu olur hazirlamak organizasyon daha iyi 😊
Bhr28 avokadosever Kızımın da ekim de doğum günü açıkçası bende evde mi yapsam yoksa bir mekan da mı çok kararsızım. Siz evde yapıp organizasyon ile anlaşacaksınız değil mi ?
avokadosever Bhr28 evim müsait her türlü evde yapacağım ama organizasyon mu tutsam kendim mi yapsam ona karar veremedim ben
Bhr28 avokadosever Bence organizasyon ile güzel olur. Eğer bende evde yaparsam organizasyon tutarım. Evde olunca sizinde iş yükünüz fazla olucak o yüzden bu süsleme işi en azından aradan çıkmış olur
AnnaKarenina_ avokadosever yok hayır bu sayfalar dolap uygulamasında da satış yapıyor bir sürü yapmış güzel dönüşleri vardı
mavipinokyo avokadosever teşekkür ederim Düzcede yerel bir süs mağazasindan aldım internetten filan değil yani instagram sayfası var mesasüs ordan