Evde kendisi yapan var mı ?Hanımlar kafam çok karışık organizasyon mu kiralasam evde mi yapsam bilemedim. Az kaldı doğum gününe istediğim organizasyon 2500 TL bana sadece balonlar kalacak eşim organizasyon tut uğraşma diyor. Bnde kendim yapayım diye düşünüyorum sunumluğum vs çok var yapabilirim. Sizin fikriniz nedir