Zlm evet kendiyle sorunu olan mutsuz insanlar boyle saldırgan olur ayrıca konuya gelelim ben zaten is güç yapmiyorum hanfendi zamanim yok ona bile çocuğuma sut sagip veriyorum bir anda içip bitirmiyor onu içerken uyuyor sonra geri uyanıyor ayni şekilde devam tv nin zararını bilmeyecek kadar salak değilim sadece su an 4 aylik ve bilincinde degil bilmedim sordum bundan sonrada açmam zaten çocuğum için en doğru olanı isterim örnek mesela ben sutu 2 kere isitiyordum bazen ama yanlışmış kestim bu durumu bilmemek ayıp değil unutmayın….