stillwasser benim oğlum da 4 aylık sizi gayet iyi anlıyorum süt sağıyorum demişsiniz ben sağmıyorum ama çocuğum kendi rızasıyla da kolayca emmiyor çok uğraştırıyor meme reddimiz hiç bitmedi, sizin oğlunuz da benimki gibi bunların üstüne bir de huysuzsa anlayabiliyorum çaresizliğinizi. Tv gündüz ben zaten hiç açmıyorum akşam oğlum erken uyuyor ama bazen geç uyursa babası izlerken yanında olursa eğer gözü takılıyor ben hemen ya onu kaldırıyorum ya da tv kapatıyorum. Bişi anlamaz dediğiniz gibi sadece renkler dikkatini çeker birkaç dakikadan da bence bişi olmaz ama gözleri çok yorulur şimdi 3 dk tv ye baktı diye bu onda alışkanlık da yapacak değil tabiki de sadece gözüne zarar vereceği için dikkat ediyorum ben nacizane fikrim sizde göz sağlığı için dikkat edin