Oğlum 18 aylık ve hem erkek bebek olması hem de tecrübesizliğimden kaynaklı 10 çocuk büyütmüş kadar yorgunum ve hala daha yoruluyorum 🙈 Kardeş çok güzel birşey tabii ki ama benim gözüm almıyor, eşim çok istiyor ama biraz daha zaman geçsin diyor. Sil baştan bu günlere dönmek çok zor geliyor. İçten içe istesem de hiç kolay büyümüyorlar. O yüzden bir anlık deliliğime gelmezse 1 çocuk yeterli :)