Emir0_ arayı çok açmamak, ilk evladın da en önemli zamanlarından çalmamak, ilginin o zamanlarda bölünmemesi adına 3-4 yaş kesinlikle olmalı diyorum. İlk çocuk sütten kesilmiş, tuvalet eğitimini almış, konuşmasını ilerletmiş, anneden biraz bağımsızlaşmış, deliksiz gece uykularına geçmiş ve akranları ile oyun gruplarında, kreşte vakit geçirebilecek yaşta oluyor. Siz de rahat rahat ikinci bebeğinize adapte olabiliyorsunuz.