Emir0_ Kızım 26 aylıkken kardeşi doğdu.
Şimdi kızım 35 aylık oğlum 8,5 aylık. Bizden bu kadar. 😂
Birlikte büyüsünler ben istedim. Yaş farkı koymak istemedim. Biri okula giderken yeniden muhtaç yenidoğan bir bebekle uğraşmak,okullu bir çocukla uğramak çok daha zor olacağını düşündüm.
Hep iki çocuk istiyorduk zaten. Oldu. İki farklı cinsiyetten de tattık. Çocuk defterini kapattık. 22 yaşındayım.
35′li yaşlarımda 15-16 yaşlarında kızım 13-14 yaşlarında oğlum olacak. Yeter 😂