Emir0_ 32 yaşındayım, 2 tane oğlum var biri 3 yaşında diğeri 8 aylık.. beraber büyüsünler bizde bir kerede rahatlayalım dedik, birini büyüt sonra sil baştan diğerini büyüt düşüncesi bizi korkuttu
Doğan büyüyor 8 ay nasıl geçti anlamadım bi bakmışsın 2-3 yaşları da geride bıraktık ve dediğiniz gibi 35 yaşında artık beraber rahat rahat vakit geçirebiliriz.. eğer ikinciyi düşünüyorsanız bence vakit kaybetmeyin beraber büyütün gitsin