Buraya bir daha düşünmüyorum yazanların yuzde 99′unun 2. çocuğu yapacağına yemin edebilirim ama ispatlayamam 😀
Bu arada ben 13 sene sonra 37 yasinda doğurdum.Biraz şartlar geregi biraz da sürpriz bir bebek oldu.Rahata alışınca ve tek baktigim için oldukça zorlandım ama 14 aylik olmak üzere iyi ki doğmuş 🥰 Şartlar ruhen,bedenen ve maddi olarak uygunsa bence kardeş olmalı.