Katun tabikide kafanin karışması çok doğal benmde ilk başta öyleydi memnun kalirmiyim güzel yaparmi iki gün sonra kenarda beklermi diye bence fırın kenarda bekler ama bu beklemez egerki zamanında çıkmış olsaydı hiç fırın almazdim gerçekten artık o dusuncedeyim 😂 marka belirtmiyorum tabikide o senin düşüncen senin isteğin ama ikisinde de kullanış olarak çok memnun kalırsın buna eminim