Ben kullanıyorum ve ıkı çocuklu evde gerçekten kurtarıcı Keske daha önce alsaymısım dedım hem yağdan tasarruf hemde zamandan ve gerçekten Ocak kirlendi derdi yok ve ayrıca kızartma olarak herseyi denedim sebze et patates cok güzel yapıyor kek falan da onda yapıyorum fırını hiç çalıştırmıyorum aldığımdan beri sadece eğer kalabalık aile iseniz küçük gelebilir ama 4 kişilik bir aile için kesinlikle ideal