Opyznk Bende iki gün oldu alalı patates ince ince doğradım cıtır oldu köfte yaptım gayet güzel oldu. Ocak battı yağlandı derdi yok keşke daha önce alsaydım.Çocuklu eve şart 4 kişiyiz idare eder daha büyük gerek yok