expectopatronum valla küçükken bebeğim cok huysuzdu. Onu emzirip kayınvalideme bırakıp cok cıkmıslıgım oldu. İki saat en fazla ama. O bile cok iyi geliyordu bana..
Sonra süt sağıp bırakıp çıktım ama yine de iki saati geçirmedim.
Oğlum simdi 8 aylık olcak her yere beraber gidiyoruz:) gezmeyi cok seviyor :) markete alışverişe parka her yere. Bebekle zor oluyor bazı işler ama kimseye bırakmak istemiyorum düzeni bozuluyor cünkü.
Bence sende arada bırakıp bi yarım saat enfes al. Büyümüş artık cünkü babası oyalayabilir