expectopatronum çok üzmeyin kendünizi bnde panik oldum bi ara annemler vardı ilk doğum zamanı onlarsız olmayacak gübi hissettim sonra tek bakmalıyım dedim ailem uzakta sonuçta inat ettim 3ay tek kaldık bebeğimle ısınmak alışmak istedim 3ay bitti aileme geldim ama onlarda fsrketti fazla düşüyorum üstüne stres ediyorum, ki eşim sürekli çalışıyor bnm 1 arkadaşım bile yok olduğum şehirde hep evdeyim aileme geldim o kadar hafifledim ki geleli 3haftadır ilk kez bahçeye çıktım bebek uyurken ama rahatladım, sonra uyutup kuzenimin kınasına gittim salon yakındı aklım bebekteydi ama bnmde ihtiyacım vardı nefes almaya 2 kez bıraktım babam bekledi hatta herşeyinş anlattım bıraktım babam güzel bakar diye sende güveneceğin birine ki eşin sonuçta bırak bi kaç saat dinlen bahçede otur kafede boş boş otur kendini bi nebze rahatlat bence bebeğininde ihtiyacı senin rahat olman çevremde gördüğüm kadarıyla strs yapan ailelerin bebekleride stresli sıkıntılı sn rahat oldukca mutlu oldukca bebeğinde hafifler