expectopatronum benim bebeğim de anlattığın gibiydi o dönemler bende senin gibiydim gün içinde tek başıma bakıyordum hep sadece eşim akşamları gelince destek oluyordu alt değiştirme gaz çıkarma vs. 4,5 tan sonra biraz daha iyi oldu artık oyuncaklardan anladığı için oyalanabiliyordu ve bende sonra sürekli dışarı çıkmaya başladım bebeğimle hergün mutlaka 1 saat geziyoruz bahçede beraber sosyalleştik diyebilirim bu şekilde çok daha iyi hissettim şimdi 6,5 aylık arada babası alıp gezdiryo bahçede bende evde tek kalıp işlerimi yapıyorum hala onu bırakıp çıkamam çünkü beni görmeyince ağlıyor miniğim
Ama şuan daha iyiyiz yani alıştım herşeye 😊