puffthemagicdragon 6 ay için ortalama kilo 8 kg zaten. Bebeğinizin boyu ortalamanın üstünde, kilosu da ortalamada. Kilolu değil. Belki doktor kilolu diyerek sizi mutlu edeceğini düşünmüştür.
flowerfly Acemianne26 🤣🤣🤣ayy ben konusmasam mi. Kızım 3800 doğdu.hic kilo kaybetmedi. 7 ay 10 günlük şuan. 6 ayda 9 kiloydu doktor hiç bir şey demedi. Doğduğundan beri mama ile besleniyor. Herhalde 10 u geçmiştir. 1 yaşındaki bebek kilosu demişti doktor sadece. Yürümeye başlayınca verir diyor herkes. Ayrıca her bebek zayıf olcak diye bı şey yokki. Genetik biraz da.
auroraleigh Acemianne26 Benim oglum 6 aylik 8850′ydi ve doktoru kilosunu cok iyi bulmustu, emin olun hareketlenince cok zor kilo aliyorlar hic takilmayin gayet iyi kilosu
Acemianne26 Mrvll benim oğlumda öyle sadece bir gıdığı var bacaklarında bir tane boğum var ama genel itibariyle düz zayıf duruyor, sasirdim vallahi
Findikzadem Acemianne26 mama ile beslendiği için demiş olabilirler kıyas yapmak değil ama benim oğlum 1 yaşında 9.200 ve olması gerektiği gibi dedi sınırın içerisinde dedi
KaptanMarvel Acemianne26 Ama çokta değil ya zaten 6 aylık olmuş şimdi ek gıdaya başlarsınız güzel güzel beslenir büyür aman tek derdiniz bu olsun 🥰
busraduru1 Acemianne26 bence gayet güzel kilosu kafanıza takmayın her doktor ayrı bir yorumda bulunuyor
Mslakn Acemianne26 oglumla aynı kılosu suan 7 aylık 9 kılo neyle beslendıgını soruyor sısko falan demedı o nasıl tabır anlamadm
Bozli Acemianne26 benim oğlumunda boyu kilosu sızınkı gıbı doktor hıc bı sorun yok dedı hemde 5 aylıktı gıttıgımızde boyuna göre kılosu iyi çünkü
Civcivoglumm Acemianne26 benim bebeğim de 6 aylıkken tam o kilodaydı dr şişman demiyordu gelişimi iyi diyordu anne sütüyle beslendiği için ama mama kullansam bıraktırırdım demişti. 8 aylıkken de 10.300 dü şimdi kaç bilmiyorum önde gidiyor dedi ama şişko demedi hiç bi zaman