Aybersa Acemianne26 6 aylıkken oğlum 10 kiloydu , şişko diyen olmadı , anne sütü ise bir sıkıntı olmaz dendi hep ,ki zaten büyüdükçe kilo alımı çok yavaşlıyor 🌼
yase_bora Acemianne26 6 ay 12 gunluguz gecen gün gittim aşı için kilosu 8950 gr boyu da 69 cm. Biz hala dönemiyoruz ebe kilodan dedi ama benim de dönmüyor oluşu sinirimi bozuyor 😂😂
Civcivoglumm Acemianne26 meme ve mama birlikte gidiyo olsa mamayı bıraktırırdım ama sadece anne sütü aldığı için kilosunun önde gitmesi problem değil dedi
endoplazmikretikulumiste Acemianne26 mamayı heray sadece 30 cc artırıp en son yasında 180 cc de sabitlemiştik çok verilen mama mide kapastesini genişletir ve obeziteye yol açar fazla artırmadan devam öneririm kaç saatte kaç cc veriyorsunuz ?
Rabia55_ Acemianne26 benimkide 8200 6 aylık tamda olmasi gerektiği gibi hem zayif demesinden iyidur ne guzel annesi guzel bakmissin demek ki🥰
ikikizannesi Acemianne26 keyfiniz niye kaciyor zayif desede uzulecektiniz bnm oglum 6. Ayinda 9 kilo 74 cm di suan 7 ay 19 gunluk halen 9 durdu kilo alimi hic almiyor
Gulceninannesi25 Acemianne26 benimki kız bebek 6 ay kontrolünde 8400 dedi doktor ama hiç şişko demedi iki farklı doktor gördü birisi sadece bu ayda daha az alması lazımdı biraz hızlı almış dedi o kadar tombik falan diye seviyorlar doktorlar ama kullandığı kelime yanlış bence
Blge1 Acemianne26 5buçuk aylık bebeğim 9.700 kilosu o doktor şaşırmış kendini bebeğime gayet güEl diyor doktorumuZ
Nili1308 Acemianne26 her bebek kendine hastır zaten aynı değiller ben de dr un dedıgı gıbı 4 saatte bır emzır dio ama asla o saate dısarda va degılsek yanı kafası dagılmıyorsa bekleyemıyor bazı arkadasların dadedıgı gıbı tadımlar bıtınce bı kac aya rahatlarsınız cok da bariz bir kılosu yok kacaya takmaya degmez canım
Birsenbirbenbirdebebek Acemianne26 zayif olsa sorun Dombiş olsa sorun 🥲 Ama sen yinede kilosuna dikkat etmeye çalış Kilolu bebikler biraz daha geç yürüyor falan Daha şekersiz mama tercih edebilirsin mesela Ya da miktarı azcuk azaltabilirsin Doktorun nasıl tavsiye ettiyse