Acemianne26 6 aylık erkek bebeğim , kilosu 8300 boy 69 cm.. doktor kilolu dedi. 7 kilo olması lazımmis.. Bana nedense öyle şişko gelmiyor ,keyfim kaçtı ☹️
Hhgg Acemianne26 benim bebeğim 6 aylık kız 6600 gram kilosu alt sınırda diyor bazı doktorlar 😏 her doktorun yorumu farklı oluyor
KaptanMarvel Acemianne26 Anne sütü aldığı sürece istediği kadar kilo alabilir demişti banada dokrtorum
Ebrunur Acemianne26 cuma doktora gittim 2ay 19 günlüktü bebeğim 6300 olmuş 3170 doğmuştu doktor çok dedi. Doğum kilosuna göre hesaplıyorlar ama benim moralim bozulmadı ek gıda kullanmıyor sonuçta , bence de yürüyünce verecek
Buse18062 Doktorlarda bazen ne dediğini bilmiyor. Bir gidiyorsun zayıf bir gidiyorsun kilolu diyorlar. Varsayalım kilolu zaten yürümeye başlayınca kosturmaktan verir hiç keyfiniz kaçmasın 😊
Nili1308 5 aylıga bıle gelmeden o kıloya ggeldı benım bebegım mamayla beslıyordan cc cok verme dıe demıs olabılır mi mama mı anne sutu mu acaba anne sutuyse senın yapacagın bısey yok zaten
Acemianne26 Nili1308 Mama veriyorum , daha geç ver dedi ama benim bebeğim acıkınca yıkıyor ortalığı yani vermemem mümkün değil
Dondurmalikahve Acemianne26 Fazla bir kilosu yok aslında normal güzel bir kilo da gayet bebeğiniz ne ile besleniyor kaç kilo doğmuştu da böyle şişko diyebiliyor 7 kilo olması gerekli demişti onu merak ettim
Nili1308 Acemianne26 her bebek kendine hastır zaten aynı değiller ben de dr un dedıgı gıbı 4 saatte bır emzır dio ama asla o saate dısarda va degılsek yanı kafası dagılmıyorsa bekleyemıyor bazı arkadasların dadedıgı gıbı tadımlar bıtınce bı kac aya rahatlarsınız cok da bariz bir kılosu yok kacaya takmaya degmez canım
Denizanasi92 Acemianne26 benim bebeğim geçen ay 7 kg idi bu ay daha gitmedik 6.ay kontrolüne. İlk aylar önden gidiyorduk o zaman anne sütünden alınan kilodan korkmayız demişti bence siz doktoru dinleyin mamayla Çok kilo alması belki sakıncalıdır sonucta şeker var mamalarda
Mrvll Acemianne26 benim oğlum 4 aylık kontrolünde 7550 idi. Üstelik 2810 doğdu. Ama görseniz hiç kilolu bir bebek değil, çok çok normal görünüyor hatta zayıf bile görünüyor diyebilirim. öyle kolları boğum boğum değil düz. Bizim doktorlar aile hekimi ve güzel diyor kilosuna. Sizin niye öyle demiş ki . Anne sütü alıyor
Acemianne26 Mrvll benim oğlumda öyle sadece bir gıdığı var bacaklarında bir tane boğum var ama genel itibariyle düz zayıf duruyor, sasirdim vallahi
papatya09_ Mrvll benimde 8 aylık oğlum emekliyo dis çıkaracak koltuklara tırmanıyor sünnet oldu sanki kilo vermiş gibi geldi gözüme 6 AÜ kontrolünde 8 .500 du boymu çekti benmi yedirememim anlamadım
Gryffindor Acemianne26 Beş aylıkken 8750 kg boyu da 71 cm idi hiç öyle bir şey demedi doktor. Şu an 11 aylık 10.5 kilo. 9 aydan beri aynı kiloda. Yürüdüğü ve hareketlendiği için kilo almadı