Derinsu34 tam olarak benimde böyle oldu kızım 13 aylıktı 2.ye hamile olduğumu öğrendim. Şuan büyük kızım 2 yaşında . Küçük kızımda neredeyse 2 aylık. Sadece kendim bakıyorum. Eşim anca akşamdan akşama yardımcı olabiliyor. 2.nin haberini alınca çok yıkıldım. Çünkü kızım çok küçüktü. Vicdan azabı çektim çok. Ama rabbim gönlümü ısıttı. Zaten sağlıkla kucağına alınca sonsuz kere şükrettim. Öncelikle çok fazla yorucu olsa da çok kıymetli sağlıklı 2 evlada sahip olmak şahane. Onlara bakıp bakıp şükrediyorum. Ama sabrımın bittiği yerlerde çok oluyor yalan değil. Küçüğü bazen uzun süre uyumuyor. Büyük kızım oyun ilgi bekliyor. Ve büyük kızımın maşallahı var çok fazla hareketli. Bi ona bi ona koşarken gün bitiyor. Ama sanırım sorumluluktan dolayı herşeye bi
Şekilde yetişebiliyorum. Çamaşır bulaşık ütü temizlik. Geçen aşure bile yaptım iki zıpırla😅 şuan ikisinin ortak alanı yok bu sebeple bir süre zor olacak. Küçük kızım emeklediğinde ona gülmeye başladığında, yada yürüyüp bişeyler konuşmaya başladığında birbirine arkadaş olacaklar. Büyük kızım çok sosyal çok girişken konuşkan sevecen bi çocuk. Bu sebeple çok büyük kıskançlık vs olmadı. Sadece bazen kriz anları oluyor o da daha bebek olduğu için kucağımda olmak sarılmak isteyinece küçüğü de emmek istiyor o zaman bi curcuna kopuyor😅 ama %90 kardeşim kardeşim diye öpüyor seviyor 😍