Poyrazinorhaninannesi33 Ağlamayan,yorulmayan anne var mı sahiden? Hepimiz dönem donrm bazı günler bunları yaşıyoruz çok normal. Bende tek bakıyorum. Amanoturuyor her şey zamanla. Siz de başaran güçlü bir annesiniz. Hiç aksini düşünmeye gerek yok. Birini 8 aylık birini 33 aylık yapmışsınız büyütmüşsunuz. Kendinize haksızlık etmeyin. ♥️