ayseeeasln21 mimikkralicesi canım haber vereyim dedim maalesef diğer koltuk altımda hafif sis ve elimi gezdirdigim zaman beze çıkıyor acayip şekilde de ağrıyor kaldırırken falan omzum sanki yerinden çıkmış gibi 😥İyice korkmaya başladım özeli de aradım genel cerrahi yokmuş izne ayrılmış
Ozlem6040 ayseeeasln21 aynısı bende de oldu kaç doktora gittim. Lenf nodülleri şişiyor. Özellikle ağda yapınca. Yakın zamanda ağda yaptınız mı o tetikliyor şişmesini. Geçmiş olsun
mimikkralicesi ayseeeasln21 hadi ya 😔 baska hastanelere da baksaydınız çok bekletmeden gidin o zaman diğer taraftada cıktıysa ihmal etmeyin
Elifatih25 ayseeeasln21 Bilmiyorum bana öyle demisti dokdor özelde iyi bi dokdordur yani. Gevti zaten aonra bende ayniydim kolumu hareket ettiremiyodum
ayseeeasln21 Elifatih25 Yaa benim şimdi sağdan sola geçti ve inanılmaz ağrısı var kizimi falan kaldırırken çok kötü yapıyor
dilorasahin ayseeeasln21 benimde hamileliğimde küçüktü doğum yaptım çok fazla büyüdü emzirdikçe indi geçti çok şükür 🙏🏻
ayseeeasln21 mimikkralicesi Bakıyorum ama maalesef nasıl bir hikmetse bulamıyorum talep oluşturdum inşallah 10 günden önceye vardır
Theodora ayseeeasln21 bilye gibi mi bende de olmustu bi ara kendiliginden gecti 3 sene falan oluyor su an ciksa ben de kotu dusunurum ama o zaman nedense hic kotu bir sey aklima gelmemisti hatta umursadim gecti gitti kendiliginden. Siz korkmaya devam ettikce fazlalasir bile erken randevu bulabilseydiniz de iciniz rahatlasaydi barii. Cok gecmis olsun bu arada.
ayseeeasln21 Theodora bilyeden biraz büyük böyle jolemsi gibi elimi gezdirikce geliyor parmaklarima ve ağrı yalıyor kolumu daha kaldırırken çok canım yanıyor. Evet keşke erken randevu bulablsydm çok daha iyi olurdu
Theodora ayseeeasln21 benim de oyleydi sert degildi ben de ne buyuk sivilce demistim hatta. Ne cahillik allahim😅
Eminecak ayseeeasln21 gittiniz mi doktora merak ettim sonucu benim de hamileliğimde olmustu gitmedim doktora bir süre kayboldu ara ara cikiyor agri acı yapıyor ne dedi doktor size bende ciddiye almalı mıyım acaba insan cikacak sonuçtan da korkuyor erteliyor hep
ayseeeasln21 Eminecak bence sizde bir gidin ben gittim ultrason randevusu verdi canım Çarşamba günü onu bekliyorum
Derya52 ayseeeasln21 Benimde oldu cnm eger aynıysa inanılmaz acı ve ağrısı vardı gittim baktırdım, doğum sonrası sezeryan sa eger birde emziriyorsan, gayet normal dedi zamanla gecer dediler ve gectı gercektwnde insAllah sızınkıde öyledir. Geçmiş olsun.
Minegg ayseeeasln21 benimde 3 hafta önce öyleydi çok acıyordu elimle dokunduğumda hissediyordum. Ama genellikle koltuk altı deodorantlari yapıyor ben çok kullanıyordum o ara lenf bezi iltihabı yapıyor terleme önleyici olduğu için terleyemiyorsun tam anlamıyla. Deodorant sıkmadım ve 1 haftada geçti. Tabi sen yinede doktora git kontrolünü yap geçmiş olsun Allah şifa versin 🤗
ayseeeasln21 Minegg ben hiç kullanmıyorum desem yeridir arada bir parfum sıkıyorum gittim doktora Çarşamba gününe verdi randevuyu ultrason için