ayseeeasln21 benimde kasık bölgemde var ve kocaman oldu ağrısından ağlaya ağlaya kıvranıyorum acile gittim enfeksiyon dendi antibiyotik yazıldı sonra cerrahiye randevulu gittim oda bu halde biyopsi yapılmaz ilacı iç dedi… büyümeden acile gidin isterseniz oradada bakarlar hiç yoktan iyidir randevuyu çok geçe bulduğunuzu açıklarsınız, ağrısı çok falan derseniz zaten bakılır yani