ayseeeasln21 Anladım havalar çok sıcak ter bezleriyle ilgili birşey olabilir. Mikrop kapmış da olabilir. Benim de geçen sene çıkmıştı karbonat kullandığımdan dolayı olmuştu. Çok açıyordu ama bir haftada geçti. Biraz bekle inşallah gecee o geçmezse bir doktora görün