ayseeeasln21 ay bu postu gorunce cok sasirdim cunku ben de ayni durumdayim. bende yillarca cikan bi seydi bu doktora her gittigimde antibiyotik verip gonderiyodu geciyodu ama sonra yine cikiyodu. en son 2017de koltuk altlarim ceviz kadar sisti devlette genel cerrahi, enfeksiyon hastaliklari, cildiye bolumlerine gittim surundum resmen. bu arada o sislikler acik yaraya donustu icinden iltihap akiyodu. ben geberiyodum acidan kollarimi oynatamiyodum. sonra ozelde bi cildiye doktoruna gittim. kadinin yazdigi ilaclari kullaninca gecti. ondan sonra bi daha olmamisti ama saka gibi saclarim dokuluyo diye ayni doktora gittim. birkac gun sonra yine cikti. su an 1 haftadir var yine ilac kullaniyorum ama gecmedi. canimin acisindan olcem. bu sefer bebegim var yani cok uzuluyorum kucagima zor aliyorum. oyle gecmesini bekliyorum caresizce. siz de bi cildiyeye gidin derim. insallah benimki kadar olmaz..