Almondeyed LCW ya çöp demişler ya daha neler..kıyafetler genişlemiyor bile aldığın gibi duruyor pamuklu ne güzel..sanki zaraya hm ye güç yetiyor.
Bebegim_28 Almondeyed hep lcw den aldım memnunum ama şuan lcw de pek bişey bulamadım ben genelde netten alan biriyim de😬ya kızımın bayramdan 400 civarı parası var aslında, ben alışveriş yapmazsam o para güme gider harcanır. En azından kışlık ihtiyacını 2 3 parça alayım da koyayım dedim 🤭
Nurahsen09 Almondeyed bunu söyleyenlerin çoğu zara mango H&M bile görmemiştir ömründe bende çoğunu Lcw den alıyorum mis gibi kıyafetler
Kimeneayol Almondeyed kesinlikle öyle bebeğime hep lcw alıyorum hiçbir şey olmadı gayet kaliteli. İnsanların marka takıntısı beni bitiriyor
[silindi] Bebegim_28 ben yeni bisey al diysam disarda giydiriyorum sadece etraftan verdiklerini gunluk hayatta giydiriyorum bikac parca kizimin gezmelik kiyafeti var mesela
yagmurkokusu_ Bebegim_28 lc ,trendyol , en ucuzbebekmarketi , ugurlubebe , Minicity , civil heryerden alıyorum ama geneli lc den alıyorum
Irmakprensesinannesi Bebegim_28 valla 12 ay 16 günlük ebebek babymall cıvıl h&m zara lcw hepsinden yapıyorum alışveriş kızıma bazn trendyol koton fln
HLmom Bebegim_28 lcw defacto alıyorum çoğunluk şu sıra ebebekte aldım burda bizim çarşamba pazarı var 15 er tl aldım 5 6 parça şey
Irmakprensesinannesi Nurahsen09 emin olun görmüştür mesela maddi durumum orta halli ama kızımın yari kıyafeti h&m zaradir genlde indirimlerini yakalarım yada İnternet alırım lcw dan alıyorum ama artık gerçekten bozdu bazı ürünleri nerden biliyorsunuz derseniz abimin eşi lcw genl müdürlüğünde İnternet satış kısmının genl müdürü bizzat kendisi söyledi ürünlerin kalitesi değişti ama iyi üründe var tabiki dedi ki organik kısmının iyi olduğunu söyledi bana ebebek koton dan da alırım ebebek in ürünleride kaliteli kızımın yazlık zibinlari hep ordan mesela
Nurahsen09 Irmakprensesinannesi e bebek ve koton dan mesela asla alışveriş yapmadım bende lcw zara mango vb alıyorum ama lcw çöp demek de tuhaf
Kimeneayol Bebegim_28 cigit var orası güzel bir de defactoya baktım bugün trendyoldan uygundu fiyatlar
Nurahsen09 Rukiye03 sanırım H&M den kıyafet almadınız bedenleri tüm kıyafetler için kesinlikle küçük diyemezsiniz tüm markalarda olduğu gibi bedenleri karışık
adastra Bebegim_28 LC Waikiki ile mango kabanın fiyatinin kusuratina kadar aynı oldugunu görünce tabii ki mango aldım ya sen LC Waikiki’sin kendine gel 🥴 üstelik yorumlarda ince mevsimlik gibi diyordu mangodan aldığım gayet de kışlık sıcacık böyle giderse LCden alışveriş yapmaz kimse, daha kaliteli markalara yönelir diye düşünüyorum. Çünkü aynı fiyat
Busramaden Bebegim_28 e bebek kalıpları hıc uymuyo genelde de kucuk oluyolar ve cabuk cekıyolar bence
Busramaden Bebegim_28 e bebek kalıpları hıc uymuyo genelde de kucuk oluyolar ve cabuk cekıyolar bence
Kimeneayol Nurahsen09 koton gerçekten berbat verilen paraya yazık kızıma iki tişört aldım dikişleri yana kaydı ilk yıkamada.
Nurahsen09 Kimeneayol fiyatlar uygun iken herkes için iyi marka idi tüm markalar gibi fiyatı artınca kötülenmeye başlandı
adastra Kimeneayol Küçümsemek değil bu kıyaslamak, LC Waikiki’den de Mango’dan da defalerca kez alışveriş yaptım. LC’den ne aldıysam elimde kaldı . Mangodan hala 10 yıllık kazaklarımı giyiyorum. Bu iki markanın çocuk kabanının aynı fiyat olmasına anlam veremiyorum. Bir tık uygun olursa tabi ki LC tercih edilir.