Ben normalde hep lcw den alırdım.. Şimdi kışlık bişeyler bakayım dedim, lcw den bişeyler bulamadım.. Hm den baktım çok güzel şeyler var bayıldım ama çok pahalı ya.. Trendyoldan olur, instagram olur beğendiniz sayfalar var mı (kızım 21 aylık) kasımda 2 yaşına giricek inşallah