LilyaBn bu yorumunuz benim için çok iyi oldu çok teşekkür ederim 🤭🤭ona göre hesaplar alırım 3 4 tane takım var çok beğendim tabi biraz tuzlu 😏😏bende büyük diye duydum bu markanın kıyafetlerini tam yaş alınması gerekiyor falan yazmışlar yorumlara, büyük alınca baya büyük oluyormus..kızım şuan 21 ay 11 günlük işte Ekim kasım gibi giydirmeyi düşünüyorum tam 2 yaşında olur, 2 3yas almayı düşünüyorum büyük mü gelir acaba