Zlm normalde sesten hiç rahatsız olmaz dışarı çıkınca hep uyurdu neler yapmadım ki emzirmeye çalıştım istemedi mama verdim yedi uyuyamadi çığlık kıyamet eve geldik hemen hala aynı 10 dakikada bir çığlık atarak uyaniyo bı turlu uykuya geçmiyor ağladım artık sinirden eşim bakiyo şimdi bana vermiyo ağladım ettim diye